Antologijska kriminalistička serija koja ispituje neka od najrelevantnijih pitanja našeg vremena – rasu, klasu, rodni identitet, mentalno zdravlje i pravo na izbor – refraktirana kroz prizmu običnih ljudi zatečenih u izvanrednim okolnostima.