Kao muškarac, Kevin je sramežljiv i blage naravi; na pozornici je Robyn Banks, samopouzdana i karizmatična drag queen. Ali kada se Kevin zaljubi u čovjeka koji se nije outao, njihova burna afera dovodi do razornih posljedica.