Axe pokuša krenuti ispočetka u „Axe Capitalu”. Chuck ističe svoju političku autonomiju i koleba se oko toga hoće li održati riječ prijatelju. Taylor zatraži više neovisnosti u „Axe Capitalu”. Lara i Axe imaju nov dogovor o Larinu novcu.