Sve je više dokaza o Axeovoj i Chuckovoj upletenosti u sabotažu „Ice Juicea”. Taylor preispituje Wendyne ovlasti i motivaciju u „Axe Capitalu”. Connerty izlaže slučaj na sudu, ali iznenadi ga neočekivano svjedočenje.