Axe dominira na događanju za prikupljanje kapitala, no izazove ga neočekivana konkurencija. Chuck želi zadati konačni udarac neprijatelju. Wendy razmišlja o odlukama iz prošlosti i odabere stranu. Connerty se sukobi sa Sacker zbog Chuckovih aktivnosti.