Chuck pokuša unovčiti uslugu koju mu duguje častan sudac. Axe smisli kreativne nove načine trgovanja. Wendy pomaže Taylor prebroditi prvu veću krizu otkad je na čelu tvrtke. Connery nastavlja slijediti tragove iz „Ice Juicea”.