Na godišnjem natjecanju Axe određuje vrijednost svojih zaposlenika. Chuck nastavi s opasnim planom, no omete ga prijatelj koji treba pomoć. Taylor i Axe svađaju se oko Taylorina mjesta i vrijednosti u tvrtki.