Kad Chuck dobije izopačenu naredbu, nađe se u dvojbi. Axe uloži još novca u tajni posao. Taylor i Wags traže novu vrstu zaposlenika za „Axe Cap”. Connerty i Dake sve su bliže ključnim svjedocima sabotaže „Ice Juicea”.