Axe pronađe ključni dokaz koji bi ga mogao uništiti. I Axe i Chuck razmišljaju koliko su daleko spremni ići da zaštite Wendy. Slučaj „Ice Juicea” zaoštri se kad sudac zada Connertyju težak rok.