Dok Nicky istražuje tajne iza tajanstvenog kamena koji Juliet traži, Henry dolazi do šokantnog otkrića o svom ocu. Drugdje se Althea priprema za sastanke s investitorima za svoju aplikaciju, a Dennis dobiva očev ultimatum.