Nakon što dobiju novi trag koji bi mogao dovesti do Mijina boravišta, Nicky i Henry utrkuju se da je pronađu prije nego što to učine snage Russella Tana. Mei-Li nađe se na kušnji kada se u blizini otvori novi restoran.