Nickyjev očaj da pronađe Miju pojačava se nakon što sazna da se Mia počinje raspadati i da se Xiaovo proročanstvo možda ostvaruje. U međuvremenu Zhilan dolazi do iznenađujućeg otkrića o planu Russella Tana.