Nicky ostaje zbunjena nakon što tajna koju skriva od obitelji dovede do nekih tragičnih posljedica. U međuvremenu se Mia udružuje s neočekivanim saveznikom, a Nicky i Henry nalaze se na prekretnici u svojoj vezi.