Nakon što je otkrila predmet koji želi Russell Tab, Nicky upošljava cijelu obitelj da se pokuša infiltrirati u Enklavu, tajno okupljalište svjetske elite. Drugdje, Nicky se nosi s posljedicama tajne koju je skrivala od Mije.