Winchesteri
Prije Sama i Deana postojali su John i Mary. Dean Winchester pripovjedač je epske, neispričane ljubavne priče o tome kako je John Winchester upoznao Mary Campbell i stavio sve na kocku ne samo da spasi njihovu ljubav, već i cijeli svijet.