Napetu raspravu između Mary (Meg Donnelly) i Johna (Drake Rodger) prekinu Carlos (Jojo Fleites) i Latika (Nida Khurshid) koji bi razgovarali o misteriju koji uključuje jezivog klauna. U međuvremenu, Ada (Demetria McKinney) dolazi do zanimljivog otkrića.