Skrivene tajne iz Adine prošlosti izlaze na vidjelo kada banda krene u istragu sumnjive smrti. I dalje nestrpljiva od posljednjeg lova, Millie zamoli Mary da pripazi na Johna dok se odvajaju od ostalih kako bi dobili informacije o novom slučaju.