S intenzivnim emocijama zaostalima nakon njihove misije, Mary i John ostaju blizu kuće kako bi bdjeli nad Samuelom Campbellom. Carlos je prisiljen suočiti se sa svojom prošlošću. Millie pomaže Samuelu da se oporavi.