Ni u jednoj drugoj zemlji Diego nije mogao pronaći više pivovara bez otpada kao u Češkoj. U ovom posjetu Pragu iskoristit će priliku da kuha s pomoću pivskog otpada s hvaljenim kuharom Christianom Chuom.