Jeste li putnik ili turist? Diego posjećuje Grčku kako bi shvatio utjecaje prekomjernog turizma. Kuhar Tasos Mantis, veliki zagovornik lokalnih proizvoda i bogate gastronomske kulture, pokazat će mu sasvim drukčiji način posjeta turističkom mjestu.