Život u arktičkom krugu prilagodio se življenju u ekstremnim uvjetima koji zatrpaju krajolik i njegove resurse ledom i snijegom. Chef Albert Franch izvlači okus ovog krajolika ograničenih resursa koji se nalazi na vrhu našeg planeta: Sjevernom polu.