„Održivo“ i „ekološko“ pridjevi su koji danas privlače kupce. No što stoji iza tih zelenih oznaka? Diego posjećuje „najzeleniju“ zemlju na svijetu kako bi pronašao odgovor, zaustavljajući se u restoranu„Hisa Franko“ s dvostrukom Michelinovom zvjezdicom.