Prvi rumunjski kuhar s Michelinovom zvjezdicom, Bogdan Danila, vodi Diega kroz ljepote Transilvanije. Lokalni sastojci i mala poljoprivredna gospodarstva u zemlji koja pati od otimanja zemlje za intenzivnu poljoprivrednu uporabu.