Diego upoznaje Ebru Baybaru Demir koja rabi moć gastronomije za transformaciju društva, potičući poljoprivrednike da se vrate tradicionalnim metodama uzgoja, čuvajući podzemne vode i gradeći održiviju budućnost hrane.