Island se okrenuo svojoj vulkanskoj aktivnosti kako bi proizveo čistu energiju. Smrtonosna prijetnja postala je vitalni resurs. Kuhar Gisli Matt izgradio je restoran iznad vulkanskog pepela koji je sravnio njegovo selo prije samo pola stoljeća.