Chalky se u Harlemu sastane s Narcisseom kako bi oslobodio Daughter Maitland. Federalni agenti unovače Elija i Van Aldena za pomoć u rušenju Caponeove organizacije. Nucky pati zbog nedavnog gubitka te se okrene boci i lakim ženama.