Suočeni sa istom dilemom, Nucky i Margaret nađu zajednički jezik u Atlantic Cityju. Luciano susretne staroga protivnika na sastanku s Caponeom u Chicagu. Sally Wheet obavi isplatu na Kubi usred prijetećeg pučkog ustanka.