Finale serije. Nakon racije Nucky se namjerava preseliti iz Atlantic Cityja na Manhattan. Margaret zadivi Nuckyja i dioničara tvrtke za proizvodnju žitarica. Luciano rješava nedovršene poslove i organizira mafijašku komisiju.