Vrativši se s Kube nakon opasnog susreta, Nucky posjeti sada umirovljenog Johnnyja Torrija (Greg Antonacci) koji pristane ugovoriti sastanak s novim „Šefom svih šefova“, Salvatoreom Maranzanom.