Chalky kreće u novom pravcu nakon procjene svoga posljednjeg partnerstva. U New Yorku, Margaret se nađe u neprilici zbog povezanosti s Arnoldom Rothsteinom. Nucky ugosti potencijalnog partnera, „krupnu ribu“ iz Bostona.