Icemanove vrpce: Razgovori s ubojicom
Richard Kuklinski bio je odan suprug, brižan otac... i nemilosrdan ubojica više od 200 ljudi. Upoznat ćete ga u ovome moćnom dokumentarcu koji sadrži jedan od najživotnijih i najviše uznemirujućih intervjua dosad snimljenih.