Božja djeca: Izgubljeni i nađeni
Nakon vrlo nekonvencionalna djetinjstva u Božjoj djeci, kultu koji je pomiješao religiju sa seksom, filmaš Noah Thomson pobjegao je kako bi vodio normalan život.