Uništeno dijete
U SAD-u jedno od 25 djece zlostavljano je ili zanemareno. Film predstavlja presjek slučajeva djece i roditelja otkrivajući uzorke tjelesnog i emocionalnog zlostavljanja i njihove posljedice.