Smokin' Barrels
Mark and Digger shop for new oak barrels, but after spotting an unmarked vehicle surveilling their barrel house, the duo must devise an alternative way to sell their bourbon. A friendly liquor run with Big Chuk lands Josh back in a high-risk environment.