Strange Brew
After discovering a strange barrel of mash, Mark and Digger scramble to reproduce a game-changing liquor run. Tickle and the Laws employ an old moonshiner tactic as cold weather stalls their apple brandy mash. Mike and Jerry rebuild after flood damage.