Imposter Syndrome
Desperate to discover who is surveilling them, Mark and Digger set a trap. Tim and Howard attempt a new path to recreating the family's high-proof elixir recipe. When Big Chuk arrives in Franklin County unexpectedly, Tickle and Henry have concerns.