Unintended Consequences
Mark and Digger recruit Patti Bryan to help make hot pepper moonshine and nearly blind themselves in the process. When Tickle over-orders blueberries for his restaurant, he has some explaining and shine-making to do. Mark and Huck build a bootleg boat.