Floodwater Runs Deep
After Hurricane Helene flooded Appalachia, Mike and Jerry found their new submarine still washed away. Tickle attempts to persuade accident-prone Josh not to return to racing. Richard gets a special order, but tracking the fruit proves a thorny problem.