Bolt Action
Mark and Digger recruit a young Kentucky moonshiner to help craft a profitable outlaw bourbon. After tracking Mark and Huck to their mountain still site, Mike and Jerry initiate their revenge plan until a well-aimed shot unexpectedly turns the tables.