Code Enforcement
Mark and Digger spot their liquor thief on camera as Tickle, Josh and Henry strike gold in Philadelphia with their Peach-Rye recipe. Mike adds insult to injury when he buys out Mark Rogers' sugar supplier, pushing the backwoods shiner to the brink.