Moody Jazz's Counterattack
Sailing to the Isle of Capri to recover Polpo's estate, Bucciarati and team are ambushed by a stealthy enemy Stand that deflates them into rubber-like human pelts. Abbacchio, however, thinks he can find his comrades and reluctantly activates his Stand.