Beneath a Sky on the Verge of Falling
A picturesque Sardinian cliff becomes the bloody backdrop to Doppio's sudden dominance over Risotto, courtesy of Narancia's own Stand. On the beach below, Abbacchio works to rewind time 15 years to identify the identity of a certain photographer.