The Second Mission From the Boss
Giorno, Abbacchio and Fugo travel to Pompeii to find a hidden key pivotal in their protection of Trish. Facing the trio, however, is more than the lonely remains of ancient Roman villas and colonnades. Fugo spots an odd figure in an even stranger mirror.