Il Treno Espresso per Firenze
Ready to escort Trish by train, the gang finds on the platform a lone turtle lingering by the drinking fountain, just as the boss instructed. But Bucciarati is stumped, departure is imminent, the enemy is closing in, and the cryptic key appears useless.