The Requiem Quietly Plays, Part 2
Pierced by the arrow, Silver Chariot transforms into Chariot Requiem, its new power swapping the souls of all living creatures nearby. Realizing the dangers of the arrow in the wrong hands, Giorno and crew scramble to get ahold of it before Diavolo does.