Crush and Talking Mouth
As Giorno is teleported between puddles with Squalo's shark attached firmly to his jugular, Narancia tries to sniff out the perpetrator using his CO2 tracer but is inhibited by Tiziano's tongue-fusing Stand, frustrating himself and Bruno's team.