Green Tea and Sanctuary Part 2
Branching off from Bruno, who opts to tackle the underground swimmer Secco, Giorno and Mista chase Cioccolata as he flies to spread rotten ruin upon Rome. Their battles unfold in front of a mystery ally silently awaiting their arrival at the Colosseum.