Zor Günler
Ant, tamamlanan Alfa 158'i Austin'deki ABD Grand Prix'ine dâhil etmeye çalışıyor. Ekip, henüz tamamlanmayan aracı hazır hâle getirmek için tüm gücüyle çalışıyor.