Şasimi Büyük Mü Gösterdi?
Ant'ın 158'i ve sakatlanan kolu iyiye gitse de hâlâ yardıma ihtiyacı var. Arabanın gövdesi nakliye hâlinde ama yine de şasiye uymayabilir.