Usta Şoförler
Michelle Rodriguez, en büyük sürüş fantezisini gerçekleştirerek 24 seçkin sürücüyü gerçek bir kovalamaca için direksiyona geçiriyor. Kaçış şoförleri peşlerindeki araçlardan kurtulup kaçış yolunu bulabilecek mi yoksa bedelini araçları mı ödeyecek?